🔴تصاویر تاریخی از دیدار شهید حاج رمضان با رهبران جنبش حماس در جنوب لبنان
🔻اعلام العسکری گردانهای شهید قسام تصاویری تاریخی را منتشر کرده که در آن از دیدار شهید حاج رمضان با رهبران تبعیدی ماس در جنوب لبنان روایت میشود. من آن روزها را خیلی خوب یادم هست؛ اخبار به صورت جسته گریخته تصاویر آنها را منتشر میکرد و همانگونه که در این تصاویر میبینید همه جوان بودند از جمله شهید عبدالعزیز الرنتیسی.
🔻یکی از مهلکترین اشتباهاتی که دستگاه سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انجام داد همین تبعید رهبران حماس بود. اینکه عدهای تبلیغ میکنند که رژیم صهیونیستی معمولاً تصمیماتش درست بوده و اشتباه نیست، این یکی از مهمترین اشتباهاتی بود که رژیم کرد و با هوشیاری و هوشمندی حاج رمضان که در آن سالها در لبنان حضور داشت، ارتباطی صمیمانه و دوستانه میان او و رهبران مقاومت شکل گرفت که تا زمان شهادت همه آنها ادامه داشت.
🔻در حالی که تا آن روزها بسیاری از رهبران جوان جنبش حماس به جای ارتباط ایدئولوژیک نوعی تشکیک ایدئولوژیک نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران داشتند، این ارتباطات و نشست و برخاستها باعث شد آنها به گنج بزرگی به اسم ایران دسترسی پیدا کنند و ایران نیز توانست با یک سرمایهگذاری سنگین و طولانی مدت در میانه مذاکرات سازش، مسیر دیگری را پیش بگیرد... حاج رمضان از همین نقطه قاومت فلسطین در غزه را گسترش داد و سالها بعد ارتشی را فراهم کرد که بزرگترین شکست را بر پیکره عنکبوتی این رژیم وارد آورد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻اعلام العسکری گردانهای شهید قسام تصاویری تاریخی را منتشر کرده که در آن از دیدار شهید حاج رمضان با رهبران تبعیدی ماس در جنوب لبنان روایت میشود. من آن روزها را خیلی خوب یادم هست؛ اخبار به صورت جسته گریخته تصاویر آنها را منتشر میکرد و همانگونه که در این تصاویر میبینید همه جوان بودند از جمله شهید عبدالعزیز الرنتیسی.
🔻یکی از مهلکترین اشتباهاتی که دستگاه سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انجام داد همین تبعید رهبران حماس بود. اینکه عدهای تبلیغ میکنند که رژیم صهیونیستی معمولاً تصمیماتش درست بوده و اشتباه نیست، این یکی از مهمترین اشتباهاتی بود که رژیم کرد و با هوشیاری و هوشمندی حاج رمضان که در آن سالها در لبنان حضور داشت، ارتباطی صمیمانه و دوستانه میان او و رهبران مقاومت شکل گرفت که تا زمان شهادت همه آنها ادامه داشت.
🔻در حالی که تا آن روزها بسیاری از رهبران جوان جنبش حماس به جای ارتباط ایدئولوژیک نوعی تشکیک ایدئولوژیک نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران داشتند، این ارتباطات و نشست و برخاستها باعث شد آنها به گنج بزرگی به اسم ایران دسترسی پیدا کنند و ایران نیز توانست با یک سرمایهگذاری سنگین و طولانی مدت در میانه مذاکرات سازش، مسیر دیگری را پیش بگیرد... حاج رمضان از همین نقطه قاومت فلسطین در غزه را گسترش داد و سالها بعد ارتشی را فراهم کرد که بزرگترین شکست را بر پیکره عنکبوتی این رژیم وارد آورد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵باخت در باخت اروپاییها در مذاکرات ایران و آمریکا
🔹در وسط اروپا، و بدون اطلاع این کشورهای ضعیف، مزدور و بیخاصیت، امریکا با میانجیگری دو کشور مسلمان و همسایه ایران، در حال مذاکره با کشور ما است؛ در واقع نه تنها ترامپ و آمریکا بلکه به واسطه خیانتها و بیعرضگیهای کشورهای اروپایی در طول دو دهه گذشته آنها برای همیشه از میز مذاکرات کنار گذاشته شدند.
🔹امروز نه تنها کشورهای اروپایی از مذاکرات ایران و آمریکا بیاطلاع بوده و هستند؛ بلکه رژیم صهیونیستی نیز با وجود نفوذ بسیار زیاد در ساختار سیاسی و امنیتی آمریکا از این مذاکرات بی اطلاع است و نمیداند طرفین چه بده بستانی با هم دارند... در مورد نتایج مذاکرات کسی چیزی نمیداند اما به صورت واضح و مشخص در تمام طول چند دهه گذشته همه تلاش رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو بر این قرار داشته که ایران و آمریکا با یکدیگر مذاکره نکنند...
🔹هرچند امریکاییها بسیار نامرد و بدعهد هستند، اما واقعیت آن است که شرایط دنیا نیز امروز آنگونه نیست که آمریکا توان زیاده گویی و زیادهخواهی داشته باشد و شکستش در نبرد با ایران و محور مقاومت تمام معادلات جهان را به هم زده است. من هیچ وقت به آمریکا و مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم ولی همانگونه که گفتم دنیا فرق کرده و ما شاهد روندها و رویدادهای جدیدی هستیم که برونداد آن پیچیدگیهایی از کمتر کسی به آن فکر میکند...
🔹بنابراین ما باید منتظر بمانیم و نتیجه پیروزی خود در نبرد را به چشم ببینیم... مذاکرات نفسگیر و سخت است تا ما در این زمینه تجربه انبوهی داریم که حاصل ربع قرن مبارزه دیپلماتیک با دشمن است..
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹در وسط اروپا، و بدون اطلاع این کشورهای ضعیف، مزدور و بیخاصیت، امریکا با میانجیگری دو کشور مسلمان و همسایه ایران، در حال مذاکره با کشور ما است؛ در واقع نه تنها ترامپ و آمریکا بلکه به واسطه خیانتها و بیعرضگیهای کشورهای اروپایی در طول دو دهه گذشته آنها برای همیشه از میز مذاکرات کنار گذاشته شدند.
🔹امروز نه تنها کشورهای اروپایی از مذاکرات ایران و آمریکا بیاطلاع بوده و هستند؛ بلکه رژیم صهیونیستی نیز با وجود نفوذ بسیار زیاد در ساختار سیاسی و امنیتی آمریکا از این مذاکرات بی اطلاع است و نمیداند طرفین چه بده بستانی با هم دارند... در مورد نتایج مذاکرات کسی چیزی نمیداند اما به صورت واضح و مشخص در تمام طول چند دهه گذشته همه تلاش رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو بر این قرار داشته که ایران و آمریکا با یکدیگر مذاکره نکنند...
🔹هرچند امریکاییها بسیار نامرد و بدعهد هستند، اما واقعیت آن است که شرایط دنیا نیز امروز آنگونه نیست که آمریکا توان زیاده گویی و زیادهخواهی داشته باشد و شکستش در نبرد با ایران و محور مقاومت تمام معادلات جهان را به هم زده است. من هیچ وقت به آمریکا و مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم ولی همانگونه که گفتم دنیا فرق کرده و ما شاهد روندها و رویدادهای جدیدی هستیم که برونداد آن پیچیدگیهایی از کمتر کسی به آن فکر میکند...
🔹بنابراین ما باید منتظر بمانیم و نتیجه پیروزی خود در نبرد را به چشم ببینیم... مذاکرات نفسگیر و سخت است تا ما در این زمینه تجربه انبوهی داریم که حاصل ربع قرن مبارزه دیپلماتیک با دشمن است..
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲موضعگیریها و حرفهای ترامپ پشیزی ارزش ندارد؛ مهم حقیقت قدرت ملت ایران است
➖مسلم و مشخص است که همزمان با شروع مذاکرات طبیعی است که مزخرف گویی و وراجیهای رئیس جمهور ابله آمریکا از سر گرفته شود؛ آنچه ترامپ میگوید از موضوع قدرت نیست بلکه ناشی از شکست فضاحت بار او در میدان نبرد است. او جنگ را باخته به ناچار است خودش را به نوعی در برابر افکار عمومی آمریکا و حامیانش احیا کند.
➖او هرچه دوست دارد میتواند بگوید هر حرفی که دوست دارد میتواند بزند و هر غلط اضافی که میخواهد کند؛ مهم این است که ما آنچه را که میخواهیم به دست بیاوریم. به هیچ عنوان روی حرفها و موضعگیریهای ترامپ و مقامات آمریکایی تمرکز نکنید و برایتان حتی یک ذره هم ارزش نداشته باشد؛ آن را شکست خوردند و ناچارند اینگونه حرف بزنند. آنها به هیچ عنوان نتوانستند کوچکترین صحنهای از پیروزی را خلق کرده و بابت آن چیزی را تحویل افکار عمومی خود بدهند.
➖همین که هد ایرانی آرزوی گرفتن یک عکس یادگاری را هم از آنها گرفت و هوشیاری و هوشمندی و با وجود تاخیر ۲۰ دقیقهای در آغاز گفتگوها حتی به چینش میز مذاکره هم اعتراض کرد نشان از مان تجربه طولانی میدهد که در طول نیمه قرن گذشته دیپلماسی ایرانی آموخته و با آن بزرگ شده است. همانگونه که برخی از مقامات سیاسی کشورمان در طول ساعتهای گذشته گفتهاند، هدف از این مذاکرات آشتی با آمریکا نیست بلکه گرفتن حق و حقوق ملت ایران است و همانگونه که بارها خدمت شما عرض کردم حق نیز گرفتنی است نه دادنی.
➖بنابراین حساسیت زیادی روی نچه که دشمن میگوید نداشته باشید و خیلی هم خودتان را درگیر آن نکنید؛ حرفها باد هوا هستند و آنچه مهم است عمل و نتیجه است. به عصبانیت گوریل آمریکایی دقت کنید که چگونه به هم ریخته و آشفته است! نگاه کنید که او چگونه قافیه را باخته و دچار هرزگی زبانی و کلامی شده است! اینها نشانه قوت و موفقیت ترامپ آمریکا نیست بلکه دلیلی بر شکست یک ابرقدرت است. بارها گفتم و نوشتم که باید به مسئله مهم و راهبردی پیش آمده دقت کنید نه مسائل ظاهری و کلامی.
➖دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم فقط طرفهای قدرتمند هستند پشت میز مذاکره حاضر میشوند و بقیه باید منتظر نتیجه میز مذاکره بمانند... روز گذشته رئیس جمهور ترکیه در مراسم به آب انداختن دو فروند کشتی دقیقاً همین مسئله را مورد تاکید قرار داد؛ او دید که چگونه ابر قدرت آمریکا در برابر قدرت ملت ایران ناچار به کرنش شد و سرانجام مجبور به پذیرش حقیقت این قدرت و مذاکره برابر با ایرانیان گردید... این مسئله را دیگران میبینند و خیلی بد و نامناسب است که خودمان آن را نبینیم و مشاهده نکنیم.
➖بنابراین نه حرفهای ترامپ برای من اهمیت دارد نه معاونش و نه آن سناتور مفعول؛ برای من تثبیت معادلات و پذیرش حقیقت قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح ما ارزش و اهمیت دارد؛ برای من آنچه مهم است تثبیت این حقیقت واقعی و عینی است که دشمن به شکل برابر با ما در میز مذاکره حاضر و خواستههای ما را بپذیرد. نگاه نکنید که خودمان چگونه میبینیم بلکه دقت کنید که جهان چگونه به این مسئله نگاه میکند. کوت بینی و دیدن نوک دماغ نشانه ضعف و سستی است و نه نشانه اندیشه و قدرت.
➖آینده نگری و نگاه به واقعیات میدان از اصول بنیادین هر حرکت و هر اقدامی است؛ دشمن میداند که حتی اگر صد بار با ما وارد نبرد شود چیزی به دست نخواهد آورد؛ اما متاسفانه عده نادان کوتوله در کشورمان این را نه میدانند و نه حاضر هستند به دیگران گوش داده و منطق قدرت را بپذیرند. منطق قدرت میگوید کسی را که بعد از ۵۰ سال تحریم و تهدید و جنگ نتوانستی شکست بدهی؛ دیگر هیچگاه نخواهی توانست شکست بدهی... به باور من دشمن این را فهمیده و متوجه شده و به همین دلیل ترامپ به عنوان بالاترین مقام آمریکایی متن تفاهمنامه را با دومین نفر ایران امضا میکند و خوشحال و شاد آن را به همه نشان میدهد...
🇮🇷 @SyrianKhabar
➖مسلم و مشخص است که همزمان با شروع مذاکرات طبیعی است که مزخرف گویی و وراجیهای رئیس جمهور ابله آمریکا از سر گرفته شود؛ آنچه ترامپ میگوید از موضوع قدرت نیست بلکه ناشی از شکست فضاحت بار او در میدان نبرد است. او جنگ را باخته به ناچار است خودش را به نوعی در برابر افکار عمومی آمریکا و حامیانش احیا کند.
➖او هرچه دوست دارد میتواند بگوید هر حرفی که دوست دارد میتواند بزند و هر غلط اضافی که میخواهد کند؛ مهم این است که ما آنچه را که میخواهیم به دست بیاوریم. به هیچ عنوان روی حرفها و موضعگیریهای ترامپ و مقامات آمریکایی تمرکز نکنید و برایتان حتی یک ذره هم ارزش نداشته باشد؛ آن را شکست خوردند و ناچارند اینگونه حرف بزنند. آنها به هیچ عنوان نتوانستند کوچکترین صحنهای از پیروزی را خلق کرده و بابت آن چیزی را تحویل افکار عمومی خود بدهند.
➖همین که هد ایرانی آرزوی گرفتن یک عکس یادگاری را هم از آنها گرفت و هوشیاری و هوشمندی و با وجود تاخیر ۲۰ دقیقهای در آغاز گفتگوها حتی به چینش میز مذاکره هم اعتراض کرد نشان از مان تجربه طولانی میدهد که در طول نیمه قرن گذشته دیپلماسی ایرانی آموخته و با آن بزرگ شده است. همانگونه که برخی از مقامات سیاسی کشورمان در طول ساعتهای گذشته گفتهاند، هدف از این مذاکرات آشتی با آمریکا نیست بلکه گرفتن حق و حقوق ملت ایران است و همانگونه که بارها خدمت شما عرض کردم حق نیز گرفتنی است نه دادنی.
➖بنابراین حساسیت زیادی روی نچه که دشمن میگوید نداشته باشید و خیلی هم خودتان را درگیر آن نکنید؛ حرفها باد هوا هستند و آنچه مهم است عمل و نتیجه است. به عصبانیت گوریل آمریکایی دقت کنید که چگونه به هم ریخته و آشفته است! نگاه کنید که او چگونه قافیه را باخته و دچار هرزگی زبانی و کلامی شده است! اینها نشانه قوت و موفقیت ترامپ آمریکا نیست بلکه دلیلی بر شکست یک ابرقدرت است. بارها گفتم و نوشتم که باید به مسئله مهم و راهبردی پیش آمده دقت کنید نه مسائل ظاهری و کلامی.
➖دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم فقط طرفهای قدرتمند هستند پشت میز مذاکره حاضر میشوند و بقیه باید منتظر نتیجه میز مذاکره بمانند... روز گذشته رئیس جمهور ترکیه در مراسم به آب انداختن دو فروند کشتی دقیقاً همین مسئله را مورد تاکید قرار داد؛ او دید که چگونه ابر قدرت آمریکا در برابر قدرت ملت ایران ناچار به کرنش شد و سرانجام مجبور به پذیرش حقیقت این قدرت و مذاکره برابر با ایرانیان گردید... این مسئله را دیگران میبینند و خیلی بد و نامناسب است که خودمان آن را نبینیم و مشاهده نکنیم.
➖بنابراین نه حرفهای ترامپ برای من اهمیت دارد نه معاونش و نه آن سناتور مفعول؛ برای من تثبیت معادلات و پذیرش حقیقت قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح ما ارزش و اهمیت دارد؛ برای من آنچه مهم است تثبیت این حقیقت واقعی و عینی است که دشمن به شکل برابر با ما در میز مذاکره حاضر و خواستههای ما را بپذیرد. نگاه نکنید که خودمان چگونه میبینیم بلکه دقت کنید که جهان چگونه به این مسئله نگاه میکند. کوت بینی و دیدن نوک دماغ نشانه ضعف و سستی است و نه نشانه اندیشه و قدرت.
➖آینده نگری و نگاه به واقعیات میدان از اصول بنیادین هر حرکت و هر اقدامی است؛ دشمن میداند که حتی اگر صد بار با ما وارد نبرد شود چیزی به دست نخواهد آورد؛ اما متاسفانه عده نادان کوتوله در کشورمان این را نه میدانند و نه حاضر هستند به دیگران گوش داده و منطق قدرت را بپذیرند. منطق قدرت میگوید کسی را که بعد از ۵۰ سال تحریم و تهدید و جنگ نتوانستی شکست بدهی؛ دیگر هیچگاه نخواهی توانست شکست بدهی... به باور من دشمن این را فهمیده و متوجه شده و به همین دلیل ترامپ به عنوان بالاترین مقام آمریکایی متن تفاهمنامه را با دومین نفر ایران امضا میکند و خوشحال و شاد آن را به همه نشان میدهد...
قدرت حرمت دارد و اقتدار حریم؛ ملتها ارزش دارند و مردم مفهوم این ارزش هستند؛ افکار ریشه دارند و اندیشهها پر از حکمتهایی هستند که برای درک آن باید اندیشید و بر واقعیات جهان آگاه بود... همین قدرت و اقتدار است و همین ارزش ملت ایران و حضور مردم است که باعث شده امروز ایرانیان خود را در چنین جایگاه رفیعی ببینند و از موضع قدرت با دشمن مذاکره کنند... وضعیت ما امروز اینگونه است که دشمن آمریکایی نیم قرن دنبال مذاکره از موضع بالاتر با ایران بود و نتوانست... همه تلاش ترامپ هم امروز این است که این گونه القا کند که دارد از موضع بالاتر مذاکره میکند در حالی که این چنین نیست...
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
آقای قالیباف دقیقاً به کجا؟! باور کنید در برابر هرزگوییها و مزخرفات ترامپ قمارباز اگر صراحت بیشتری هم در گفتار ابراز میشد جای دوری نمیرفت... در پست قبل نوشتم که نباید مزخرف گویی و وراجیهای گوریل آمریکایی را به پشیزی گرفتا به آن بها داد.
در وسط مذاکره جای نرخ تعیین کردن نیست؛ در خواب یشتر و در طول ۴۷ سال تحریم و تهدید و محاصره و البته سالها ترور و جنگ تعیین شده است. حالا زمان حساب و کتاب است. اگر قرار بر تعیین نرخ باشد پس اصرار بر مذاکره و التماس برای باز کردن تنگه هرمز به چه دلیل است؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
در وسط مذاکره جای نرخ تعیین کردن نیست؛ در خواب یشتر و در طول ۴۷ سال تحریم و تهدید و محاصره و البته سالها ترور و جنگ تعیین شده است. حالا زمان حساب و کتاب است. اگر قرار بر تعیین نرخ باشد پس اصرار بر مذاکره و التماس برای باز کردن تنگه هرمز به چه دلیل است؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
⭕️ترامپ باید یاد بگیرد که دهان گشادش را ببندد
❗️اینکه هیات مذاکراه کننده ایرانی محل مذاکرات را به دلیل مزخرفگوییهای ترامپ ترک کرده و حتی احتمال دارد این دور از مذاکرات را به دلیل نقض شدید تعهدات امریکا نیمهکاره رها کند، اقدام بسیار مهم و شایستهای است. گوریل امریکایی باید بداند که دارد از موضع ضعف و نیاز با ایران مذاکره میکند و نه از موضع قدرت و اعتبار؛ این ایران است که مسیر مذاکرات، نتایج آن و خروجی آن را مشخص میکند و زیادهگوییها و وراجیهای ترامپ که توضیح دادم به چه دلیل است، بازی را خراب میکند.
❗️ترامپ باید یاد بگیرد که دهان گشادش را هنگام مذاکرات ببندد، ایران فرانسه و آلمان و ایتالیا یا اوکراین یا همین گاوهای شیرده عرب نیست که ترامپ به آنها توهین کند و پاسخ ندهد؛ ملت ایران بسیار مقتدرتر، قویتر و باثباتتر از ترامپ و امریکا بوده و هستند و همه در امریکا باید یاد بگیرند که از این به بعد وقتی میخواهند نام ایران را بیاورند باید 10 بار سبک سنگین کنند و بعد حرف بزنند. بنابراین، همزمان هم باید تنگه هرمز بسته شود و هم باید میز مذاکرات ترک شود تا بعد از این ترامپ دهان گشادش را بیموقع باز نکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
❗️اینکه هیات مذاکراه کننده ایرانی محل مذاکرات را به دلیل مزخرفگوییهای ترامپ ترک کرده و حتی احتمال دارد این دور از مذاکرات را به دلیل نقض شدید تعهدات امریکا نیمهکاره رها کند، اقدام بسیار مهم و شایستهای است. گوریل امریکایی باید بداند که دارد از موضع ضعف و نیاز با ایران مذاکره میکند و نه از موضع قدرت و اعتبار؛ این ایران است که مسیر مذاکرات، نتایج آن و خروجی آن را مشخص میکند و زیادهگوییها و وراجیهای ترامپ که توضیح دادم به چه دلیل است، بازی را خراب میکند.
❗️ترامپ باید یاد بگیرد که دهان گشادش را هنگام مذاکرات ببندد، ایران فرانسه و آلمان و ایتالیا یا اوکراین یا همین گاوهای شیرده عرب نیست که ترامپ به آنها توهین کند و پاسخ ندهد؛ ملت ایران بسیار مقتدرتر، قویتر و باثباتتر از ترامپ و امریکا بوده و هستند و همه در امریکا باید یاد بگیرند که از این به بعد وقتی میخواهند نام ایران را بیاورند باید 10 بار سبک سنگین کنند و بعد حرف بزنند. بنابراین، همزمان هم باید تنگه هرمز بسته شود و هم باید میز مذاکرات ترک شود تا بعد از این ترامپ دهان گشادش را بیموقع باز نکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️وقتی ترس ایران ریخت....
🔸یک روزگاری در ایران برخیها از جنگ با امریکا ترس داشتند، فکر میکردند که جنگیدن همزمان با امریکا، رژیم تروریست یهودی و مزدوران عرب آنها سخت و شاید هم غیرممکن باشد، اما پس از دو دور نبرد، این ترس فروریخت و امروز در ایران کسی از جنگ با امریکا و رژیم تروریست صهیونی نمیترسد. این همان چیزی است که به نظرم در تل آویو و واشنگتن آن فهمیده و حالا آنها هستند که میترسند. گزینههای روز میز دیگر اعتباری ندارد، با تمام شدت و با نهایت جنایت و قساوت تجربه شدند و دیگر به آن شکل قابل اجرا نیستند.
🔸ایران امروز دیگر از جنگ نمیترسد، واهمه ندارد و با قدرت هر چه تمامتر در میدان مانده و در حال به چالش کشیدن دشمن است؛ نه از تهدید رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی بابت ادامه جنایتهایش در لبنان واهمه دارد و نه از بستن تنگه هرمز و پاسخ شفاف و قوی دادن به رئیس جمهور تروریست امریکا. دست دشمن برای ما رو شده، تمام تاکتیکها، تکنیکها و برنامههایی که سالها و شاید هم نیم قرن برایش برنامهریزی کرده و جهت اجرا برایش سلاح توسعه داده بودند امروز دیگر هیچ ارزشی ندارد چرا که ایران دست آنها را خوانده است.
🔸بارها گفتم و نوشتم که امروز دشمن در موضع ضعف است، تهدیدات ترامپ بلافاصله پاسخ داده میشود، تجربه جنگ منطقهای و تبعات سنگین آن برای امریکا و اقتصاد جهانی نشان داد که ایران به راحتی میتواند جنگ را فراتر زا منطقه برده و در ابعاد جدیدتر و گستردهتری آن را اجرایی کند؛ دشمن فهمیده که اگر ایرانیها حرفی میزنند درست و دقیق بوده و به آن عمل میکنند. بزرگترین اشتباه ترامپ و نتانیاهو چکاندن ماشه بود؛ ماشه کشیده شد، جنایتها صورت گرفت اما ایران ایستاد، مقاومت کرد و پاسخ داد..
🔸تهدید به کشیدن دوباره ماشه هیچ اعتباری ندارد، هیچ ارزشی ندارد، باعث تغییر ذهنیت و اراده ایرانیها نخواهد شد. ایران نقاط ضعف دشمن را خوب فهمیده، آنها را زخم کرده و در هر نوبت این زخمها را فشار میدهد تا دردش همه جهان را دربر بگیرد. هیچ کس در جهان دیگر تهدید کردن ایران را معتبر نمیداند اما تهدیدِ ایران علیه امریکا و رژیم را کاملا معتبر میداند. دشمن فکر میکرد میتواند قواعد جدیدی را وارد بازی کند اما این ابران بود که قاعده را تغییر داد و چارچوبهای جدیدی برای نشان دادن محدویتهای دشمن اجرا کرد.
🔸دشمن هیچ گزینهای جز مذاکره ندارد، یعنی راه دومی ندارد و هر مسیری به سمت جنگ باعث تخریب دوباره اقتصاد جهانی خواهد شد. نقش ایران دراقتصاد جهانی واقعا هیچ است اما قرار است این نقش به واسطه یک یپروزی تاریخی گسترده، عمیق و برای مردم ایران سودآور باشد. نقش ایران در اقتصاد جهانی اندک است، اما نشان داده نقشش در ویران کردن اقتصاد جهان بسیار بالا است؛ این را همه دیگر میدانند... امروز ایران بابت اجرایی کردن این نقش هیچ تردیدی ندارد و کسی بهتر از ترامپ و اوباش رژیم تروریست امریکا آن را بهتر نمیدانند.
🔸بنابر این، امروز نه تنها ترس ایران از جنگ ریخته، بلکه ترس کشورکهای خائن و مزدور امریکا در منطقه بابت جنگ علیه ایران بیشتر هم شده است، ایران بی اعتباری قدرت امریکا را نشان داد، ایران به همه نشان داد که امریکا رژیم بی اعتبار و غیرقابل اعتمادی است، ایران نشان داد که حالا او گزینههایش را روی میز قرار میدهد؛ هر کسی میخواهد میتواند آن را امتحان کند. هر چند من بر این باور هستم که جنگ هنوز به پایان نرسیده، اما تا این لحظه ایران با تثبیت معادلات وحشت، دشمن را به عقب رانده و این معادله فعلا برقرار است.
🇮🇷 @SyrianKhabar
🔸یک روزگاری در ایران برخیها از جنگ با امریکا ترس داشتند، فکر میکردند که جنگیدن همزمان با امریکا، رژیم تروریست یهودی و مزدوران عرب آنها سخت و شاید هم غیرممکن باشد، اما پس از دو دور نبرد، این ترس فروریخت و امروز در ایران کسی از جنگ با امریکا و رژیم تروریست صهیونی نمیترسد. این همان چیزی است که به نظرم در تل آویو و واشنگتن آن فهمیده و حالا آنها هستند که میترسند. گزینههای روز میز دیگر اعتباری ندارد، با تمام شدت و با نهایت جنایت و قساوت تجربه شدند و دیگر به آن شکل قابل اجرا نیستند.
🔸ایران امروز دیگر از جنگ نمیترسد، واهمه ندارد و با قدرت هر چه تمامتر در میدان مانده و در حال به چالش کشیدن دشمن است؛ نه از تهدید رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی بابت ادامه جنایتهایش در لبنان واهمه دارد و نه از بستن تنگه هرمز و پاسخ شفاف و قوی دادن به رئیس جمهور تروریست امریکا. دست دشمن برای ما رو شده، تمام تاکتیکها، تکنیکها و برنامههایی که سالها و شاید هم نیم قرن برایش برنامهریزی کرده و جهت اجرا برایش سلاح توسعه داده بودند امروز دیگر هیچ ارزشی ندارد چرا که ایران دست آنها را خوانده است.
🔸بارها گفتم و نوشتم که امروز دشمن در موضع ضعف است، تهدیدات ترامپ بلافاصله پاسخ داده میشود، تجربه جنگ منطقهای و تبعات سنگین آن برای امریکا و اقتصاد جهانی نشان داد که ایران به راحتی میتواند جنگ را فراتر زا منطقه برده و در ابعاد جدیدتر و گستردهتری آن را اجرایی کند؛ دشمن فهمیده که اگر ایرانیها حرفی میزنند درست و دقیق بوده و به آن عمل میکنند. بزرگترین اشتباه ترامپ و نتانیاهو چکاندن ماشه بود؛ ماشه کشیده شد، جنایتها صورت گرفت اما ایران ایستاد، مقاومت کرد و پاسخ داد..
🔸تهدید به کشیدن دوباره ماشه هیچ اعتباری ندارد، هیچ ارزشی ندارد، باعث تغییر ذهنیت و اراده ایرانیها نخواهد شد. ایران نقاط ضعف دشمن را خوب فهمیده، آنها را زخم کرده و در هر نوبت این زخمها را فشار میدهد تا دردش همه جهان را دربر بگیرد. هیچ کس در جهان دیگر تهدید کردن ایران را معتبر نمیداند اما تهدیدِ ایران علیه امریکا و رژیم را کاملا معتبر میداند. دشمن فکر میکرد میتواند قواعد جدیدی را وارد بازی کند اما این ابران بود که قاعده را تغییر داد و چارچوبهای جدیدی برای نشان دادن محدویتهای دشمن اجرا کرد.
🔸دشمن هیچ گزینهای جز مذاکره ندارد، یعنی راه دومی ندارد و هر مسیری به سمت جنگ باعث تخریب دوباره اقتصاد جهانی خواهد شد. نقش ایران دراقتصاد جهانی واقعا هیچ است اما قرار است این نقش به واسطه یک یپروزی تاریخی گسترده، عمیق و برای مردم ایران سودآور باشد. نقش ایران در اقتصاد جهانی اندک است، اما نشان داده نقشش در ویران کردن اقتصاد جهان بسیار بالا است؛ این را همه دیگر میدانند... امروز ایران بابت اجرایی کردن این نقش هیچ تردیدی ندارد و کسی بهتر از ترامپ و اوباش رژیم تروریست امریکا آن را بهتر نمیدانند.
🔸بنابر این، امروز نه تنها ترس ایران از جنگ ریخته، بلکه ترس کشورکهای خائن و مزدور امریکا در منطقه بابت جنگ علیه ایران بیشتر هم شده است، ایران بی اعتباری قدرت امریکا را نشان داد، ایران به همه نشان داد که امریکا رژیم بی اعتبار و غیرقابل اعتمادی است، ایران نشان داد که حالا او گزینههایش را روی میز قرار میدهد؛ هر کسی میخواهد میتواند آن را امتحان کند. هر چند من بر این باور هستم که جنگ هنوز به پایان نرسیده، اما تا این لحظه ایران با تثبیت معادلات وحشت، دشمن را به عقب رانده و این معادله فعلا برقرار است.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
اخبار سوریه
✴️وقتی ترس ایران ریخت.... 🔸یک روزگاری در ایران برخیها از جنگ با امریکا ترس داشتند، فکر میکردند که جنگیدن همزمان با امریکا، رژیم تروریست یهودی و مزدوران عرب آنها سخت و شاید هم غیرممکن باشد، اما پس از دو دور نبرد، این ترس فروریخت و امروز در ایران کسی از…
از شما به عنوان شاگردی کوچ تقاضا دارم که این مطلب را بادقت بخوانید... مطلب مهمی است که باید آن را به شکلی عمیق بدانید و درک کنید... اینکه مینویسم تهدیدهای ترامپ هیچ ارزشی ندارد و صرفاً باد هوا است و مقامات ایرانی هم میگویند آن را «به جایی» نمیگیریم این یعنی بیاعتبار شدن تهدید؛ شما تا زمانی که ماشه را نکشیدهای قدرت ترساندن را داری. تفنگت اگر پر باشد که گلوله از آن خارج شد و اگر هم خالی باشد که در هر دو صورت حریف دستت را خوانده است. اتفاقات یک سال گذشته بسیار مهم، سرنوشتساز و تاثیر گذار است. روسای جمهور امریکا به باور من درک دقیقی از این مساله داشتند؛ میدانستند که گزینهها تا زمانی معتبر هستند که از آن استفاده نشده باشد. وقتی استفاده شدند که دیگر هیچ... ترامپ با بلاهت ذانی خودش دو بار فرصتهای تاریخی را به ایرانیها داد.... خروج از برجام و امروز هم شلیک به سمت ایران. هیچ یک از روسای جمهور امریکا با وجود جنایتهایی که ترامپ کرده، باعث و بانی پایان بازی نبودند. به این مسائل با دید عمیقتری نگاه کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
از شما به عنوان شاگردی کوچ تقاضا دارم که این مطلب را بادقت بخوانید... مطلب مهمی است که باید آن را به شکلی عمیق بدانید و درک کنید... اینکه مینویسم تهدیدهای ترامپ هیچ ارزشی ندارد و صرفاً باد هوا است و مقامات ایرانی هم میگویند آن را «به جایی» نمیگیریم این…
⚫️ترامپ باید عذرخواهی کند و رژیم هم از جنوب لبنان عقبنشینی...
▪️شما به همین توئیت آخر گوریل امریکایی در خلال مذاکرات و آنچه در مصاجبهاش گفت، دقت کنید! ترامپ به هیچ عنوان سیاستمدار خوبی نیست، نتانیاهو هم نیست، جفتشان ابله، کودن و جنایتکار هستند. نتانیاهو با حمله به ضاحیه فرصت را در اختیار ایران قرار داد تا بازی را آنگونه که خودش دوست دارد ببندد و امروز هم ترامپ با گفتههای ابلهانهاش علیه ایران در خلال مذاکرات باعث شد تا تیم مذاکرهکننده ایرانی نشست را ترک کرده و به محل اقامت خود بروند!
▪️حالا ترامپ که فکر میکرد با این حماقت و یاوهگویی میتواند خودش را در موقعیت و موضع برتر معرفی کرده و در مقابل حامیانش در ماگا قمپز در کند، باید هم عذرخواهی کند و هم تروریستهای جنایتکار یهودی را مجبور به تخلیه جنوب لبنان کند تا شاید مذاکرات را در شرایط فعلی از مرگ نشان بدهد. ترامپ هم بابد این دو کار را انجام دهد و هم دهان گشادش را ببندد و دیگر مزخرف نگوید چرا که هر بار گندهگویی کند و حرف بی ربط بزند با پاسخ صریح و سنگین ایران مواجه می شود...
🇮🇷 @SyrianKhabar
▪️شما به همین توئیت آخر گوریل امریکایی در خلال مذاکرات و آنچه در مصاجبهاش گفت، دقت کنید! ترامپ به هیچ عنوان سیاستمدار خوبی نیست، نتانیاهو هم نیست، جفتشان ابله، کودن و جنایتکار هستند. نتانیاهو با حمله به ضاحیه فرصت را در اختیار ایران قرار داد تا بازی را آنگونه که خودش دوست دارد ببندد و امروز هم ترامپ با گفتههای ابلهانهاش علیه ایران در خلال مذاکرات باعث شد تا تیم مذاکرهکننده ایرانی نشست را ترک کرده و به محل اقامت خود بروند!
▪️حالا ترامپ که فکر میکرد با این حماقت و یاوهگویی میتواند خودش را در موقعیت و موضع برتر معرفی کرده و در مقابل حامیانش در ماگا قمپز در کند، باید هم عذرخواهی کند و هم تروریستهای جنایتکار یهودی را مجبور به تخلیه جنوب لبنان کند تا شاید مذاکرات را در شرایط فعلی از مرگ نشان بدهد. ترامپ هم بابد این دو کار را انجام دهد و هم دهان گشادش را ببندد و دیگر مزخرف نگوید چرا که هر بار گندهگویی کند و حرف بی ربط بزند با پاسخ صریح و سنگین ایران مواجه می شود...
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
منابع از وقوع انفجار در دوحه خبر میدهند! هنوز در مورد دلیل یا عامل این انفجار گزارشی منتشر نشده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
منابع از وقوع انفجار در دوحه خبر میدهند! هنوز در مورد دلیل یا عامل این انفجار گزارشی منتشر نشده است. 🇮🇷@SyrianKhabar
از قرار معلوم انفجار در شهر الخور در نزدیکی دوحه روی داده و تا این لحظه رسانههای قطری و مقامات این شیخک نشین چیزی در مورد این انفجار نگفتهاند!!!
🆔@SyrianKhabar
🆔@SyrianKhabar
در مورد انفجار در الخور گفته میشود که انفجار دوم بوده و انفجار اول در خود دوحه صورت گرفته است. این هم تصویری است که رسانهها از انفجار منتشر کرده و به نظر میرسد چیزی باید ترکیده و در حال آتش گرفتن است. به نظر من انفجار در تاسیسات گاز یا در یک ایستگاه گازی یا خطوط انتقال گاز باید صورت گرفته باشد!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
انفجار در تاسیسات گازی راس لفان صورت گرفته و از طرف دیگر وزارت کشور آل ثانی گفته که هیچ خسارتی انسانی در پی نداشته و گروههای امدادی در حال عزیمت به محل حادثه هستند!! هر حادثهای در این تاسیسات گازی میتواند بر روند تولید گاز و صادرات آن به بازارهای جهانی تاثیر بگذارد...
🆔@SyrianKhabar
🆔@SyrianKhabar
پیام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قاآنی به تروریستهای کودککش یهودی
ای متجاوزان صهیونیست و سربازان تروریست، شما در کمتر از چهار روز ۱۰۰ نفر کشته دادهاید!!! اگر از جنوب لبنان با پای خود خارج نشوید، سناریوی سال ۲۰۰۰ تکرار خواهد شد، همان سناریویی که در آن با شرمندگی و ننگ از این سرزمین فرار کردید.
امروز، اگر بر تجاوز و اشغال اصرار کنید، با ذلت و شکست اخراج خواهید شد.
خودتان این را میدانید.
🇮🇷@SyrianKhabar
ای متجاوزان صهیونیست و سربازان تروریست، شما در کمتر از چهار روز ۱۰۰ نفر کشته دادهاید!!! اگر از جنوب لبنان با پای خود خارج نشوید، سناریوی سال ۲۰۰۰ تکرار خواهد شد، همان سناریویی که در آن با شرمندگی و ننگ از این سرزمین فرار کردید.
امروز، اگر بر تجاوز و اشغال اصرار کنید، با ذلت و شکست اخراج خواهید شد.
خودتان این را میدانید.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
پیام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قاآنی به تروریستهای کودککش یهودی ای متجاوزان صهیونیست و سربازان تروریست، شما در کمتر از چهار روز ۱۰۰ نفر کشته دادهاید!!! اگر از جنوب لبنان با پای خود خارج نشوید، سناریوی سال ۲۰۰۰ تکرار خواهد شد، همان سناریویی که در…
تاکید سردار قاآنی روی کشته شدن ۱۰۰ قلاده تروریست یهودی در جنوب لبنان آن هم در چهار روز بسیار مهم است. ما از تلفات سنگین رژیم اطلاع داشتیم و برای شما نوشتم که وقتی تلفات بالا باشد سانسور هم بیشتر میشود اما آماری که فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان متولی امر داده، نشان از خسارت گستردهتر و سنگینتر دشمن در این نبرد دارد.
اینکه رئیس جمهور تروریست و جنایتکار آمریکا اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی نمیتواند بر حزب الله غلبه کند و به همین دلیل باید این مسئولیت را به سرکرده القاعده در سوریه بسپارد، شاید از همین زاویه قابل تحلیل باشد. تلاش رژیم برای اشغال یکی از بلندیهای راهبردی و مهم جنوب لبنان که همان بلندی علی طاهر باشد خسارت سنگینی برای آنها در پی داشت. در واقع ماشین جنگی رژیم در این منطقه به صورت کامل متوقف شد.
در این منطقه که یکی از مهمترین و اصلیترین پایگاههای حزب الله قرار دارد؛ رژیم اصرار داشت که این بلندی را اشغال کند اما رزمندگان مقاومت با نبردی عاشورایی و حسینی درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز یهودی دادند. وقتی رسانههای رژیم را در مورد حجم تلفات و ابراز تاسف از بلایی که سرشان در جنوب لبنان آمده پیگیری میکنم به خوبی متوجه واقعیت امر میشوم.
اگر دشمن میتوانست این بلندی را اشغال کند، بدون شک ضربهای بزرگ به حزبالله وارد شده بود ولی برخلاف ادعای ارتش جنایتکار صهیونیست، نه تنها هیچ رزمنده مقاومت در این منطقه در محاصره قرار نگرفته بود بلکه جنایتکاران متجاوز رژیم از سه طرف زیر آتش قرار گرفته و لاشه متعفن عناصر متجاوز خود را هم نتوانستند به عقب بکشند....
🇮🇷@SyrianKhabar
اینکه رئیس جمهور تروریست و جنایتکار آمریکا اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی نمیتواند بر حزب الله غلبه کند و به همین دلیل باید این مسئولیت را به سرکرده القاعده در سوریه بسپارد، شاید از همین زاویه قابل تحلیل باشد. تلاش رژیم برای اشغال یکی از بلندیهای راهبردی و مهم جنوب لبنان که همان بلندی علی طاهر باشد خسارت سنگینی برای آنها در پی داشت. در واقع ماشین جنگی رژیم در این منطقه به صورت کامل متوقف شد.
در این منطقه که یکی از مهمترین و اصلیترین پایگاههای حزب الله قرار دارد؛ رژیم اصرار داشت که این بلندی را اشغال کند اما رزمندگان مقاومت با نبردی عاشورایی و حسینی درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز یهودی دادند. وقتی رسانههای رژیم را در مورد حجم تلفات و ابراز تاسف از بلایی که سرشان در جنوب لبنان آمده پیگیری میکنم به خوبی متوجه واقعیت امر میشوم.
اگر دشمن میتوانست این بلندی را اشغال کند، بدون شک ضربهای بزرگ به حزبالله وارد شده بود ولی برخلاف ادعای ارتش جنایتکار صهیونیست، نه تنها هیچ رزمنده مقاومت در این منطقه در محاصره قرار نگرفته بود بلکه جنایتکاران متجاوز رژیم از سه طرف زیر آتش قرار گرفته و لاشه متعفن عناصر متجاوز خود را هم نتوانستند به عقب بکشند....
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
تاکید سردار قاآنی روی کشته شدن ۱۰۰ قلاده تروریست یهودی در جنوب لبنان آن هم در چهار روز بسیار مهم است. ما از تلفات سنگین رژیم اطلاع داشتیم و برای شما نوشتم که وقتی تلفات بالا باشد سانسور هم بیشتر میشود اما آماری که فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان…
🔴چرا پیام سردار قاآنی مهم است؟!
🔻گزارش کوتاه توضیحی در مورد یام فرمانده نیروی قدس سپاه و اهمیت آن دادهام. این پیام بسیار مهم است و حامل نکات دقیق و کلیدی است که در این شرایط بر ارزیابیهای دشمن اثر میگذارد... آره خودتان گزارش را گوش کنید متوجه خواهید شد که به چه مسائل و مواردی پرداختهام... با التماس دعا
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻گزارش کوتاه توضیحی در مورد یام فرمانده نیروی قدس سپاه و اهمیت آن دادهام. این پیام بسیار مهم است و حامل نکات دقیق و کلیدی است که در این شرایط بر ارزیابیهای دشمن اثر میگذارد... آره خودتان گزارش را گوش کنید متوجه خواهید شد که به چه مسائل و مواردی پرداختهام... با التماس دعا
🇮🇷@SyrianKhabar
ترامپ با حمله به مخالفانش یعنی دموکراتها و رسانههای مخالف که او را بابت شکست در جنگ ا ایران سرزنش میکنند گفته: «ما در جنگ پیروز شدیم چون تنگه هرمز را باز کردیم!»
بعد هرچی فکر میکنم که چگونه قرار است با چنین ابلهی - که مشخص نیست خودش ابله است یا دیگران را ابله فرض کرده - مذاکره کنیم! بسیاری از رسانهها نیز برای او دست گرفتند که بله ترامپ پیروز شد چرا که تنگی که باز بود را با جنگ بست و بعد به التماس به ایران و دادن امتیاز به صورت محدود باز شد!
جهان پیرامونی ما به شکل عجیبی پر از کمدیهای تلخ و گزندهای است که آدم نمیداند باید با شنیدن و دیدن آنها بخندد یا زهرخند بزند یا گریه کند! فهم و درک این مسائل بسیار پیچیده و سخت نیست خیلی ساده میتوان با محاسبات کوتاه و اندک عمق فاجعهای را که بشر امروز در آن زندگی میکند درک کرد. رهبرانی که روز به روز کوتولهتر میشوند و ملتهایی که ساعت به ساعت از حقیقت به واقعیت فاصله میگیرند.
ما در یک دی تلخ و البته تراژدی بیپایان از سقوط زندگی میکنیم که مشخص نیست پایان آن را کدام حماسه غم انگیز بشری رقم خواهد زد. هرچند ما بر این باوریم که با ظهور منجی، جهان در آن سراشیبی و سقوط و حالت تعادل رسیده و شر میتواند خودش را معنا کند و بفهمد که چیست و چرا خلق شده اما انتظار برای ظهور خود پدیدهای است که نسلها را در خود فرو برده و شاید ما نیز به عنوان نسل در انتظار چنین سرنوشتی داشته باشیم.
اما وقتی که مدعی ابرقدرتی جهان در انحطاط به سراشیبی سقوط میافتد مشخص است آنهایی که خودشان را به این مدعی گره زدهاند چه تکلیفی خواهند داشت.
🆔@SyrianKhabar
بعد هرچی فکر میکنم که چگونه قرار است با چنین ابلهی - که مشخص نیست خودش ابله است یا دیگران را ابله فرض کرده - مذاکره کنیم! بسیاری از رسانهها نیز برای او دست گرفتند که بله ترامپ پیروز شد چرا که تنگی که باز بود را با جنگ بست و بعد به التماس به ایران و دادن امتیاز به صورت محدود باز شد!
جهان پیرامونی ما به شکل عجیبی پر از کمدیهای تلخ و گزندهای است که آدم نمیداند باید با شنیدن و دیدن آنها بخندد یا زهرخند بزند یا گریه کند! فهم و درک این مسائل بسیار پیچیده و سخت نیست خیلی ساده میتوان با محاسبات کوتاه و اندک عمق فاجعهای را که بشر امروز در آن زندگی میکند درک کرد. رهبرانی که روز به روز کوتولهتر میشوند و ملتهایی که ساعت به ساعت از حقیقت به واقعیت فاصله میگیرند.
ما در یک دی تلخ و البته تراژدی بیپایان از سقوط زندگی میکنیم که مشخص نیست پایان آن را کدام حماسه غم انگیز بشری رقم خواهد زد. هرچند ما بر این باوریم که با ظهور منجی، جهان در آن سراشیبی و سقوط و حالت تعادل رسیده و شر میتواند خودش را معنا کند و بفهمد که چیست و چرا خلق شده اما انتظار برای ظهور خود پدیدهای است که نسلها را در خود فرو برده و شاید ما نیز به عنوان نسل در انتظار چنین سرنوشتی داشته باشیم.
اما وقتی که مدعی ابرقدرتی جهان در انحطاط به سراشیبی سقوط میافتد مشخص است آنهایی که خودشان را به این مدعی گره زدهاند چه تکلیفی خواهند داشت.
🆔@SyrianKhabar
جان خودتان هر مزخرفی را که دیدید به عنوان خبر منتشر نکنید! از بس که این اعداد مختلف و مسخره از میزان خسارتهای آمریکا در جنگ و هزینههای وارد شده به وزارت جنگ آمریکا در رسانههای فارسی زبان منتشر شد حالم به هم میخورد! خودشان هم نمیروند یک مطالعه کنند یک حساب و کتاب کنند و یک چرتکه بیندازند که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است!
هر چند نفری که در آمریکا دور هم جمع شده و تیمی شدند تا با نوشتن چند خط مزخرف یک مشت دلار به دست بیاورند، میشوند منبع رسانههای ایرانی! شما خسارتهایی که به پایگاه پنجم دریایی تروریستهای آمریکایی در جزیره منامه وارد شد را ندیدید؟! میدانید آن پایگاه بیش از ۵۰ میلیارد دلار به پول امروز ارزش دارد؟!
یا به عبارت بهتر میدانید که اگر قرار باشد همین پایگاه که ایران ۷۰ درصد آن را منهدم کرد از صفر ساخته شود باید ۵۰ میلیارد دلار هزینه شود؟! بعد نمیدانم کدام الاغ بازنشسته ارتش تروریستی آمریکا که گرفتار کاسبی هستند از فلان خراب شده مینویسد که جنگ با ایران ۴۰ میلیارد دلار برای پنتاگون هزینه داشته است! بیش از ۸۰ میلیارد دلار فقط هواگردهای آمریکا توسط ایران نابود شدند؟! شما مینویسید ۴۰ میلیون دلار و هیچ توضیحی هم نمیدهید!
من نمیدانم کی رسانههای ما میخواهند الفبای نبرد رسانه و جنگ روایتها را یاد بگیرند و هر مزخرفی را که دشمن منتشر کرد، بازنشر نکنند. ۱۳ پایگاه دشمن آمریکایی در منطقه بیش از ۷۰ درصد منهدم شده است و هر یک از این پایگاهها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیارد دلار ارزش داشتهاند و این به جز ۱۴ پایگاه دیگری است که آنها نیز همه خسارتهایی بین ۰ تا ۷۰ درصد دیدهاند! آن وقت میگویید ۴۰ میلیارد دلار؟! آن هم دلار امروز!؟
🆔@Syrianakhabar
هر چند نفری که در آمریکا دور هم جمع شده و تیمی شدند تا با نوشتن چند خط مزخرف یک مشت دلار به دست بیاورند، میشوند منبع رسانههای ایرانی! شما خسارتهایی که به پایگاه پنجم دریایی تروریستهای آمریکایی در جزیره منامه وارد شد را ندیدید؟! میدانید آن پایگاه بیش از ۵۰ میلیارد دلار به پول امروز ارزش دارد؟!
یا به عبارت بهتر میدانید که اگر قرار باشد همین پایگاه که ایران ۷۰ درصد آن را منهدم کرد از صفر ساخته شود باید ۵۰ میلیارد دلار هزینه شود؟! بعد نمیدانم کدام الاغ بازنشسته ارتش تروریستی آمریکا که گرفتار کاسبی هستند از فلان خراب شده مینویسد که جنگ با ایران ۴۰ میلیارد دلار برای پنتاگون هزینه داشته است! بیش از ۸۰ میلیارد دلار فقط هواگردهای آمریکا توسط ایران نابود شدند؟! شما مینویسید ۴۰ میلیون دلار و هیچ توضیحی هم نمیدهید!
من نمیدانم کی رسانههای ما میخواهند الفبای نبرد رسانه و جنگ روایتها را یاد بگیرند و هر مزخرفی را که دشمن منتشر کرد، بازنشر نکنند. ۱۳ پایگاه دشمن آمریکایی در منطقه بیش از ۷۰ درصد منهدم شده است و هر یک از این پایگاهها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیارد دلار ارزش داشتهاند و این به جز ۱۴ پایگاه دیگری است که آنها نیز همه خسارتهایی بین ۰ تا ۷۰ درصد دیدهاند! آن وقت میگویید ۴۰ میلیارد دلار؟! آن هم دلار امروز!؟
🆔@Syrianakhabar
Audio
🔲گزارش جنگ شماره ۱۰۴؛ ارتباط جنگ در اوکراین با نبرد آینده ایران و آمریکا
🔘در این گزارش که دو بخش دارد و بخش اول آن توضیحی در مورد برخی مسائل و موارد کانال و محبتی است که برخی از دوستان اینجا و آنجا به بنده دارند و مطالب و نکاتی را مطرح میکنند، توضیحاتی دادم که اگر تمایل دارید میتوانید گوش کنید و اگر هم تمایل ندارید میتوانید پادکست را از دقیقه ۱۰ به بعد گوش کنید که به اصل موضوع یعنی تحولات شرق اروپا و جنگ روسیه و ناتو میپردازد.
🔘همانگونه که مستحضر هستید و اطلاع دارید جنگ در شرق اروپا در حال زبانه کشیدن است و روزانه حملات گسترده و ویرانگری توسط روسیه و ناتو به مواضع طرفین انجام میشود که عمده تمرکز این حملات بر روی منابع انرژی و مراکز سوخت قرار دارد. در این گزارش توضیح مفصلی در مورد ارتباط نبرد آینده ایران و آمریکا بر نبرد کنونی و آینده روسیه و ناتو در اوکراین دادهام. همانگونه که میدانید من همیشه بر این عقیده و باور بوده و هستم که تحولات در غرب آسیا با تحولات در شرق اروپا با یکدیگر نسبت برابر دارند چرا که طرف اصلی هر دو جنگ، یکی هست یعنی آمریکا!
🔘بر همین اساس ضمن برشمردن وضعیت فعلی میدان نبرد و آنچه که در حال روی دادن و رخ نمودن در این میدان است، در نهایت به شما گفتهام که نگاه ما به این جنگ چگونه باید باشد و تحولات این منطقه چه تاثیری بر مسیر مذاکرات و نتیجه تحولات منطقه ما خواهد داشت. امیدوارم که این گزارشم مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد. با سپاس از همه محبتهای شما به ویژه دوستانی که همیشه با نگاهی مهربانانه به کانال اخبار سوریه کمک کرده و به تداوم کار این حقیر به عنوان برادر کوچکتر خودشان انگیزه دادهاند.
🇮🇷 @SyrianKhabar
🔘در این گزارش که دو بخش دارد و بخش اول آن توضیحی در مورد برخی مسائل و موارد کانال و محبتی است که برخی از دوستان اینجا و آنجا به بنده دارند و مطالب و نکاتی را مطرح میکنند، توضیحاتی دادم که اگر تمایل دارید میتوانید گوش کنید و اگر هم تمایل ندارید میتوانید پادکست را از دقیقه ۱۰ به بعد گوش کنید که به اصل موضوع یعنی تحولات شرق اروپا و جنگ روسیه و ناتو میپردازد.
🔘همانگونه که مستحضر هستید و اطلاع دارید جنگ در شرق اروپا در حال زبانه کشیدن است و روزانه حملات گسترده و ویرانگری توسط روسیه و ناتو به مواضع طرفین انجام میشود که عمده تمرکز این حملات بر روی منابع انرژی و مراکز سوخت قرار دارد. در این گزارش توضیح مفصلی در مورد ارتباط نبرد آینده ایران و آمریکا بر نبرد کنونی و آینده روسیه و ناتو در اوکراین دادهام. همانگونه که میدانید من همیشه بر این عقیده و باور بوده و هستم که تحولات در غرب آسیا با تحولات در شرق اروپا با یکدیگر نسبت برابر دارند چرا که طرف اصلی هر دو جنگ، یکی هست یعنی آمریکا!
🔘بر همین اساس ضمن برشمردن وضعیت فعلی میدان نبرد و آنچه که در حال روی دادن و رخ نمودن در این میدان است، در نهایت به شما گفتهام که نگاه ما به این جنگ چگونه باید باشد و تحولات این منطقه چه تاثیری بر مسیر مذاکرات و نتیجه تحولات منطقه ما خواهد داشت. امیدوارم که این گزارشم مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد. با سپاس از همه محبتهای شما به ویژه دوستانی که همیشه با نگاهی مهربانانه به کانال اخبار سوریه کمک کرده و به تداوم کار این حقیر به عنوان برادر کوچکتر خودشان انگیزه دادهاند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM