❗️تصویر علی دایی رفته روی صفحه اکثر مجلات و خبرگزاری های معتبر دنیا.
برای خارجیها باورش سخته که یک نفر، افتخار نشستن کنار امیر قطر و رئیس فیفا و سایر مقامات دنیا برای افتتاح جامجهانی رو برای همدردی با مردم کشورش، رد میکنه.
اسطوره بودی، اسطورهتر شدی.
+ علی دایی دوسال پیش توی برنامه تلوزیونی گفته بود به دخترم قول دادم ببرمش جام جهانی تا BTS رو از نزدیک ببینه!
@rahenow 🗿👈
برای خارجیها باورش سخته که یک نفر، افتخار نشستن کنار امیر قطر و رئیس فیفا و سایر مقامات دنیا برای افتتاح جامجهانی رو برای همدردی با مردم کشورش، رد میکنه.
اسطوره بودی، اسطورهتر شدی.
+ علی دایی دوسال پیش توی برنامه تلوزیونی گفته بود به دخترم قول دادم ببرمش جام جهانی تا BTS رو از نزدیک ببینه!
@rahenow 🗿👈
الان وقتشه جمهوری اسلامی برای اینکه حواسمون و پرت کنه هواپیمای تیم ملی رو بزنه 🎯
فرار شاه از واقعیت- خروج شاه از ایران و عبرتی ماندگار!
✍️حسین جعفری
۱-محمدرضا پهلوی در سخنانی که به "صدای انقلاب شما را شنیدم" معروف شد، گفت:
"شما ملت ایران علیه ظلم و فساد بپا خواستید... من آگاهم که بنام جلوگیری از هرج و مرج این امکان وجود دارد که اشتباهات گذشته و فشار اختناق تکرار شود. ...اما من بنام پادشاه شما... متعهد می شوم خطاهای گذشته هرگز تکرار نشود و قانون اساسی که خونبهای انقلاب مشروطیت است بصورت کامل به مرحله اجرا در آید، من نیز پیام انقلاب شما ملت ایران را شنیدم."
۲- چرا مستبدان قبل از آنکه کار از کار بگذرد و صدای شان در میان فریاد رسای مردم معترض شنیده نشود، به نجوای ناصحانه ی منتقدانِ نجیب گوش نمی سپارند؟
۳- حقیقت تلخ تاریخ آن است که مستبدان تصور می کنند می توانند سوراخ ها و منافذی که باعث سقوط حاکم قبلی شد را با زور و زر و تزویر ببندند اما یادشان می رود که با بستن همان منافذِ حداقلی، سیلی که حادث می شود؛ بنیان افکن تر است!
۴- تردید نباید کرد که متاسفانه انقلاب خود می آید و در آن زمان هر چه بگویند که صدای مردم را می شنوند؛ دیر است،اگر گوش شنوایی هست باید امروز بشنود!
@rahenow 🗿👈
✍️حسین جعفری
۱-محمدرضا پهلوی در سخنانی که به "صدای انقلاب شما را شنیدم" معروف شد، گفت:
"شما ملت ایران علیه ظلم و فساد بپا خواستید... من آگاهم که بنام جلوگیری از هرج و مرج این امکان وجود دارد که اشتباهات گذشته و فشار اختناق تکرار شود. ...اما من بنام پادشاه شما... متعهد می شوم خطاهای گذشته هرگز تکرار نشود و قانون اساسی که خونبهای انقلاب مشروطیت است بصورت کامل به مرحله اجرا در آید، من نیز پیام انقلاب شما ملت ایران را شنیدم."
۲- چرا مستبدان قبل از آنکه کار از کار بگذرد و صدای شان در میان فریاد رسای مردم معترض شنیده نشود، به نجوای ناصحانه ی منتقدانِ نجیب گوش نمی سپارند؟
۳- حقیقت تلخ تاریخ آن است که مستبدان تصور می کنند می توانند سوراخ ها و منافذی که باعث سقوط حاکم قبلی شد را با زور و زر و تزویر ببندند اما یادشان می رود که با بستن همان منافذِ حداقلی، سیلی که حادث می شود؛ بنیان افکن تر است!
۴- تردید نباید کرد که متاسفانه انقلاب خود می آید و در آن زمان هر چه بگویند که صدای مردم را می شنوند؛ دیر است،اگر گوش شنوایی هست باید امروز بشنود!
@rahenow 🗿👈
بهروز محبینجمآبادی، نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه در دو ماه اخیر بیش از هزار میلیارد تومان به کشور آسیب زده شد، گفت: «دلیلی ندارد مردم سه روز بیرون بیایند زیرا مسالهای حل نمیشود.»
دقت کنید
کل خسارت این دوماه شده یک هزار میلیارد تومن
ففط آخرین اختلاس ثبت شده ۹۲ هزار میلیارد تومن بود ...
@rahenow 🗿👈
دقت کنید
کل خسارت این دوماه شده یک هزار میلیارد تومن
ففط آخرین اختلاس ثبت شده ۹۲ هزار میلیارد تومن بود ...
@rahenow 🗿👈
به نظرم اونقدر که باید به #پرویز_برومند پرداخته نشده
پرویز برومند دیشب در جریان اعتراضات خیابانی، دستگیر و بازداشت شده.
@rahenow 🗿👈
پرویز برومند دیشب در جریان اعتراضات خیابانی، دستگیر و بازداشت شده.
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#دنیز_دایی، دختر علی دایی و ساکن لندن، ویدیویی در حمایت از مردم ایران منتشر کرده بود که مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی و غیرایرانی قرار گرفته است. او در بخش دوم این ویدیو، ضمن توضیح آنچه در ایران میگذرد، از مخاطبان سراسر جهان میخواهد که صدای مردم ایران باشند.
@rahenow 🗿👈
@rahenow 🗿👈
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📽️ Ongoing protests - Unbearable situation at a metro station in Tehran - Nov 16, 2022
ایستگاه تئاتر شهر، ۲۵ آبان ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
ایستگاه تئاتر شهر، ۲۵ آبان ۱۴۰۱
@rahenow 🗿👈
💦چالینجر!
اگر آخوند ابر قدرت بود، حق وتو داشت، اقتصاد شکوفا، بمب هیدروژنی، اتمی، پلوتونیومی، لیزری، جنگنده های رادار گریز، پایگاه های نظامی، تفنگداران صحرایی، زیر دریایی، ناو های هواپیمابر و پرندگان ابابیل، اسرائیل از صفحه روزگار قلوه کن می شد، کاخ سفید تغییر کاربری می داد به حسینیه گاوچرانان مقیم مرکز. گاو پرست ها و هندوها را کنترات می داد به پاکستان و داعش برای ذبح شرعی. شینتوها و بودایی ها را واگذار می کرد به تیغ برنده ی کیم جونگ اون. آیت الله جوادی آملی را بار دوم می فرستاد کرملین برای دعوت به اسلام ناب. مسیحیان جزیه می پرداختند و ضالّین، تو گویی از روز ازل، سنی، بهایی، زرتشتی، شش امامی، گبر، درویش، ترانس و یوز ایرانی خدا خلق نکرده. توی خواب دیدیم، بعدش هم کمی خیالاتی شدیم!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
اگر آخوند ابر قدرت بود، حق وتو داشت، اقتصاد شکوفا، بمب هیدروژنی، اتمی، پلوتونیومی، لیزری، جنگنده های رادار گریز، پایگاه های نظامی، تفنگداران صحرایی، زیر دریایی، ناو های هواپیمابر و پرندگان ابابیل، اسرائیل از صفحه روزگار قلوه کن می شد، کاخ سفید تغییر کاربری می داد به حسینیه گاوچرانان مقیم مرکز. گاو پرست ها و هندوها را کنترات می داد به پاکستان و داعش برای ذبح شرعی. شینتوها و بودایی ها را واگذار می کرد به تیغ برنده ی کیم جونگ اون. آیت الله جوادی آملی را بار دوم می فرستاد کرملین برای دعوت به اسلام ناب. مسیحیان جزیه می پرداختند و ضالّین، تو گویی از روز ازل، سنی، بهایی، زرتشتی، شش امامی، گبر، درویش، ترانس و یوز ایرانی خدا خلق نکرده. توی خواب دیدیم، بعدش هم کمی خیالاتی شدیم!
jamalsanatnegar
@rahenow 🗿👈
(روزنامه #کیهان ذهن مردم را برای #گرانی #بنزین آماده می کند
کیهان نوشت: قیمت بنزین تا قبل از تصمیم سال ۹۴ دولت روحانی برای حذف سهمیهبندی و ثابت نگه داشتن نرخ، غالبا سالانه طبق قوانین بودجه افزایش تدریجی پیدا میکرد. اما با این تصمیم غلط که برای گلوبلبلنمایی شرایط اقتصادی پسابرجام اتخاذ شد، مصرف بنزین به رکورد بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز رسید
دولت چهار سال بعد، خزانه را خالی یافت و در اقدامی غافلگیرانه، قیمت را ۳۰۰ درصد افزایش داد که بهانهای برای شبیخون دشمن در آبان ۹۸ شد
در چهار سال پس از آن ماجرای تلخ، قیمت بنزین در حالی ثابت مانده که میراث دولت روحانی، تورم ۶۰ درصدی بوده است
بدین ترتیب، دولت در چهار سال گذشته، ناچار شده بالغ بر چندصد هزار میلیارد تومان را از بودجههای عمرانی و سرمایهگذاری و اشتغال کسر کند و به یارانه پنهان بنزین اختصاص دهد)
✅ آیا #مردم با #جیب #خالی باید تاوان ندانم کاری یک عده که #تحریمها را بر کشور تحمیل کردن را پرداخت کنند
💧#قطر با سیاستهای اصولی جام جهانی را برگزار می کند و ثروت بزرگی نصیب کشور و مردمش و #گردشگری قطر میشود ولی حاکمان ما ناتوان از جذب چند گردشگر و جذب سرمایه گذاری و ایجاد ثروت هستند
💧آیا کشور ثروتمند ایران باید در چنین وضعیتی باشد ،آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم باید تاوان سیاستهای نادرست و خشک یک عده را باید با جیب خالی پرداخت کنند ،پس کشور هم موقعیت فراوانی دارد هم ثروت فراوانی و باید سیاستهای باز بر کشور حاکم شود و خیلی زود به جامه جهانی بپیوندیم اگر نه با این ثروت فراون در #فقر و #فلاکت دست و پا خواهیم زد
💧آیا #کسبه در #رکود #تورمی ایجاد شده بر کشور و با جیب خالی تاوان ندانم کاری یک عده را با پرداخت #مالیاتهای #سنگین باید دهند
💧فقط با یک انتخابات آزاد هم در #مجلس هم در ریاست #جمهوری و نظارت مردم بر اجرای شعارها با اختیار تام انتخابات شونده بر اجرای شعارها و دولت ملی گرا که منافع ملت ایران را در نظر بگیرد کشور می تواند در مسیر پیشرفت قرار گیرد.
مردم با #جیب #خالی نباید تاوان ندانم کاری یک عده را پرداخت کنند
@rahenow 🗿👈
کیهان نوشت: قیمت بنزین تا قبل از تصمیم سال ۹۴ دولت روحانی برای حذف سهمیهبندی و ثابت نگه داشتن نرخ، غالبا سالانه طبق قوانین بودجه افزایش تدریجی پیدا میکرد. اما با این تصمیم غلط که برای گلوبلبلنمایی شرایط اقتصادی پسابرجام اتخاذ شد، مصرف بنزین به رکورد بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز رسید
دولت چهار سال بعد، خزانه را خالی یافت و در اقدامی غافلگیرانه، قیمت را ۳۰۰ درصد افزایش داد که بهانهای برای شبیخون دشمن در آبان ۹۸ شد
در چهار سال پس از آن ماجرای تلخ، قیمت بنزین در حالی ثابت مانده که میراث دولت روحانی، تورم ۶۰ درصدی بوده است
بدین ترتیب، دولت در چهار سال گذشته، ناچار شده بالغ بر چندصد هزار میلیارد تومان را از بودجههای عمرانی و سرمایهگذاری و اشتغال کسر کند و به یارانه پنهان بنزین اختصاص دهد)
✅ آیا #مردم با #جیب #خالی باید تاوان ندانم کاری یک عده که #تحریمها را بر کشور تحمیل کردن را پرداخت کنند
💧#قطر با سیاستهای اصولی جام جهانی را برگزار می کند و ثروت بزرگی نصیب کشور و مردمش و #گردشگری قطر میشود ولی حاکمان ما ناتوان از جذب چند گردشگر و جذب سرمایه گذاری و ایجاد ثروت هستند
💧آیا کشور ثروتمند ایران باید در چنین وضعیتی باشد ،آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم باید تاوان سیاستهای نادرست و خشک یک عده را باید با جیب خالی پرداخت کنند ،پس کشور هم موقعیت فراوانی دارد هم ثروت فراوانی و باید سیاستهای باز بر کشور حاکم شود و خیلی زود به جامه جهانی بپیوندیم اگر نه با این ثروت فراون در #فقر و #فلاکت دست و پا خواهیم زد
💧آیا #کسبه در #رکود #تورمی ایجاد شده بر کشور و با جیب خالی تاوان ندانم کاری یک عده را با پرداخت #مالیاتهای #سنگین باید دهند
💧فقط با یک انتخابات آزاد هم در #مجلس هم در ریاست #جمهوری و نظارت مردم بر اجرای شعارها با اختیار تام انتخابات شونده بر اجرای شعارها و دولت ملی گرا که منافع ملت ایران را در نظر بگیرد کشور می تواند در مسیر پیشرفت قرار گیرد.
مردم با #جیب #خالی نباید تاوان ندانم کاری یک عده را پرداخت کنند
@rahenow 🗿👈
#طنزیمات_ادبی
در تاب و تب، پسر به خروش و پدر به فحش
آراستهست کوچه و دیوار و در به فحش
با اژدها نمیشود آرام حرف زد
آتشفشان خشم نهادهست سر به فحش
در برزخی که لال شدن شرط عقل نیست
گاهی به شعر مایلم و بیشتر به فحش
آن شاعر مُبادی آداب مدتیست
وا کرده لب به نفرین، بسته کمر به فحش
قهفرّخی و فرّخی اندوهشان یکیست
در حبس میرسد قلم از شعر تر به فحش
خیر سکوت چیست به جز امتداد رنج؟!
دیگر پناه میبرم از هرچه شر به فحش
بغضی که در من است درخت تناوریست...
گاهی سبک نمیشود آدم مگر به فحش
#کبری_موسوی_قهفرخی
@rahenow 🗿👈
در تاب و تب، پسر به خروش و پدر به فحش
آراستهست کوچه و دیوار و در به فحش
با اژدها نمیشود آرام حرف زد
آتشفشان خشم نهادهست سر به فحش
در برزخی که لال شدن شرط عقل نیست
گاهی به شعر مایلم و بیشتر به فحش
آن شاعر مُبادی آداب مدتیست
وا کرده لب به نفرین، بسته کمر به فحش
قهفرّخی و فرّخی اندوهشان یکیست
در حبس میرسد قلم از شعر تر به فحش
خیر سکوت چیست به جز امتداد رنج؟!
دیگر پناه میبرم از هرچه شر به فحش
بغضی که در من است درخت تناوریست...
گاهی سبک نمیشود آدم مگر به فحش
#کبری_موسوی_قهفرخی
@rahenow 🗿👈
تورک داریم مثل علی دایی با شرف
تورک داریم مثل رامبد جوان بی شرف
کورد داریم مثل وریا غفوری با شرف
کورد داریم مثل نوید محمد زاده بی شرف
یه لر با ۲ متر قد میشه بیرانوند بی شرف
یه لر با ۱۶ سال سن میشه نیکای با شرف
پس نتیجه میگیریم که ذات مهمه نه قومیت
انقدر به هم نپرید چون ذات رو خودمون انتخاب میکنیم نه قومیتمون
@rahenow 🗿👈
تورک داریم مثل رامبد جوان بی شرف
کورد داریم مثل وریا غفوری با شرف
کورد داریم مثل نوید محمد زاده بی شرف
یه لر با ۲ متر قد میشه بیرانوند بی شرف
یه لر با ۱۶ سال سن میشه نیکای با شرف
پس نتیجه میگیریم که ذات مهمه نه قومیت
انقدر به هم نپرید چون ذات رو خودمون انتخاب میکنیم نه قومیتمون
@rahenow 🗿👈