کتابخوانی📚
6.14K subscribers
6.05K photos
390 videos
12.1K files
990 links
https://www.instagram.com/azadshafi7


👻مخاطب نوشته هام یه موجود خیالیه :)


Admin:
@ShafiAzad7
Download Telegram
a love without madness is like a sunflower without the sun

عشقی که بدون دیوانگی باشد همانند افتابگردانی است که خورشید ندارد

🥀 @ShafiAzad
‌‌‌
𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗩𝗢𝗜𝗖𝗘
ᴡᴀs ᴀ ᴍᴏʀᴘʜɪɴᴇ ғᴏʀ ᴍʏ
ʜᴇᴀᴅᴀᴄʜᴇs
صدای تو مورفین سر درد هایم بود!
‌‌‌‌
@ShafiAzad
I'm writing you this message
just so I can say that I love you :)

اگه اینو میخونی،
یعنی خیلی دوسِت دارم.

@ShafiAzad
عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن!

علی شریعتی
@ShafiAzad
مرگ

صادق خان هدایت
@ShafiAzad
Staying green in the midst of destruction requires roots ...

سبز ماندن در ميانِ ويرانی ريشـه می خواهد...


@shafiAzad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
It is good to live in the moment now!

زیستن در لحظه‌ی اکنون خوش است!


@ShafiAzad
I owe myself the biggest apology for putting up with what I didn’t deserve.

من بزرگترین عذرخواهی رو به خودم مدیونم، به خاطر تحمل آنچه که لیاقتش رو نداشتم...

@shafiAzad
Forwarded from اکس مسلم اسکاندیناوی (Milad Rasa)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
برنامه هفتگی نهاد اکس مسلم اسکاندیناوی.

موضوع این هفته:
مشکل حکومت‌های اسلامی با ولنتاین چیست؟
(نسخه کم حجم)

با حضور:
آناهیتا کریمیان
میثم عتیق

گرداننده:
میلاد رسایی منش

#اکس_مسلم_اسکاندیناوی
#ExMuslimScandinavia
#ExMuslimStockholm
On nights like this one, i look up at the moon and wonder if you feel the same sense of melancholic nostalgia, i wonder if you miss me the way i miss you, i wonder how often moments like these bring you thoughts of me.

تو شبهایی مثل امشب، به ماه می‌نگرم و با خودم میگم ایا تو هم مثل من حس غربت و افسردگی داری، با خودم میگم ایا جوری که من دلتنگتم، دلتنگم هستی، با خودم میگم این لحظه ها چقدر فکر منو تو سرت انداخته.

#Azad 😔
@ShafiAzad
No ones going to loves you like I do.

هیچ کس مثل من عاشقت نیست ._.

@ShafiAzad
Forwarded from Public Exit
هفته‌نامه فرانسوی لوبس از "حامد عبدالصمد" می‌پرسد که شما در کتاب خود "فاشیسم اسلامی" ارتباط بین فاشیسم و اسلام سیاسی را بررسی کرده‌اید، چگونه این ارتباط را توجیه می‌کنید؟

حامد عبدالصمد: اسلام‌گرایی رویکرد دیگری به غیر از تحقق طرح سیاسی اسلام ندارد. در اسلام‌گرایی، سیاست از بطن اسلام زاده شده است. در این باره باید اذعان داشت که "محمد" تنها پیامبر نبوده، بلکه یک سلطان، یک فرمانده نظامی، یک وزیر مالیه، یک قانون‌گذار و ضامن نظم عمومی جامعه اسلامی نیز بوده است. او همچنین موفق شده تا خشونت موجود در جامعه را کانالیزه کرده و در اسلام متمرکز کند. او تأکید می‌کند که تا زمانی که مرز روشنی بین مذهب و حکومت به وجود نیاید، نمی‌توان بین اسلام و اسلام‌گرایی تفاوت قائل شد.

در این دو ایدئولوژی، یعنی "اسلامی‌گرایی" و "فاشیسم" همان تقیسم‌‌بندی‌های پایه در جهان بین "خوب" و "شر" وجود دارد. همان‌گونه که نازیسم درباره یهودیان حکم می‌کند و فاشیسم به کمونیست‌ها نگاه می‌کند، اسلام بین مؤمن و غیرمؤمن دیوار می‌کشد و غیرمؤمن را کافر دانسته او را مستحق نابودی می‌داند.

تئوری توطئه در هر دوی این ایدئولوژی‌ها شدیداً حضور دارد. هر دو ایدئولوژی شیفته خشونت هستند. جنگ برای فاشیسم و جهاد برای اسلام در این چهارچوب قرار می‌گیرد. بر اساس این مؤلفه در اسلام برای ارزش‌های زندگی و حفظ بقاء جنگ نمی‌کنیم، جنگ مبدل به هدف می‌شود و در واقع برای این زندگی می‌کنیم که بجنگیم. در همین حال بزرگداشت شهید و اصولاً نَفس مرگ و شهادت یک افتخار محسوب می‌شود.

لوبس: آیا شما خیلی تند نرفته‌اید؟ چگونه می‌توانید "محمد" را با "آدولف هیتلر" مقایسه کنید؟

حامد عبدالصمد: اصل رهبری امت (مردم) و رهبری که هدایت‌کننده باورهاست، نقش اساسی را در این دو ایدئولوژی بازی می‌کند. در هر دو ایدئولوژی، یک رهبری فرهمند و بسیار با قدرت جامعه را رهبری و هدایت می‌کند و مخالفت با چنین رهبری مجازات مرگ را به دنبال دارد. همچنین، نفرت از یهودی و یهودی‌ستیزی نزد این دو رهبر مشابه است.

به یک حدیث اسلامی اشاره می‌کنم که در منشور "حماس" قرار دارد. این حدیث می‌گوید که "رستگاری مسلمانان با نبرد نهایی علیه یهودیان ایجاد می‌شود." همان‌گونه که در منشور حزب نازی آلمان رستگاری ملت آلمان موکول به آن است که آخرین یهودی نابود شود!
@PublicExit
صبر کن
این تمام حرفم نیست
تو نباید دعای من باشی
از خدا خواستم
موافق بود
می‌توانی خدای من باشی

#افشین_یداللهی

@ShafiAzad
The older I get, the more picky I become about who I allow to come close to me. I’m nice and all but I only claim few people as friends.

هرچه بزرگ تر می شوم ، درباره کسانی که اجازه می دهم به من نزدیک شوند ، دقیق تر انتخاب می کنم. من با همه خوب هستم اما فقط تعداد کمی از مردم را به عنوان دوست انتخاب می کنم.

@ShafiAzad
Find someone who hates hurting your heart.

کسی رو پیدا کن که از صدمه زدن به قلبت متنفر باشه.

@ShafiAzad
Maybe I’m afraid of losing you because you’re all I know.

شاید برای از دست دادنت می ترسم،
چون تو همه اون چیزی هستی که میدونم.

@shafiAzad