Forwarded from Public Exit
در کشورهای اسلامی زنها خودشان را کاملاً در حجاب و گونی میپوشانند که باعث تجاوز و تحریک مرد نشوند. در کشورهای غربی برای حل این مشکل به مردها آموزش میدهند که مثل حیوانی وحشی، احمق نباشند!
@PublicExit
@PublicExit
Be proud of yourself for how hard you’re trying.
برای اینکه داری سخت تلاش میکنی،
به خودت افتخار کن.
@shafiAzad
برای اینکه داری سخت تلاش میکنی،
به خودت افتخار کن.
@shafiAzad
Don’t keep shaming yourself over something that didn’t work out. You did your best role with what you had and what you knew. And that will always be enough for what’s truly meant for you.
خودت رو به خاطر چیزی که نتیجه نداد شرمسار نکن. تو با داشته ها و دونسته هات بهترین نقش خودتو ایفا کردی. و این همیشه برای اونچه که واقعاً قسمتته کافی خواهد بود.
@shafiAzad
خودت رو به خاطر چیزی که نتیجه نداد شرمسار نکن. تو با داشته ها و دونسته هات بهترین نقش خودتو ایفا کردی. و این همیشه برای اونچه که واقعاً قسمتته کافی خواهد بود.
@shafiAzad
Your never really understand a person until you consider things from their point of view until you climb into their skin and walk around in it.
تو هیچ وقت واقعا کسی و درک نمیکنی تا وقتی که از دریچه ی دیدگاه اونها نگاه کنی وارد روحشون بشی و بگردی.
@shafiAzad
تو هیچ وقت واقعا کسی و درک نمیکنی تا وقتی که از دریچه ی دیدگاه اونها نگاه کنی وارد روحشون بشی و بگردی.
@shafiAzad
همیشه دوری و نبودِ کسی که تکتکِ خندهامُ گریههامُ تو بغلش داشتم
واسم عذاب بود شایدم مرگ بود
البته نه مرگِ فیزیکی:|
هر چندوقت یِ بار مرگمُ با نبودت میبینم:)
تو هیچوقت حالَمُ درک نمیکنی:)
نه نه درک میکنی!
مثه همون موقع که ی #اماسی ی گوشه افتاده و تکون نمیخوره میشم!
ی گوشه ی اتاقِ تاریک خودمُ تو خودم حبس کردم دورِ خودمُ دنیایِ بیرونم یِ دیوار کشیدم به درازی دیوار چین:)
نه که نخوام تکون بخورما نه جانم:)
دستم به زندگی که تو نیستی نمیره:)
قبلِ تو بلد بودم بدونِ تو:|
ولی با تو بلد نیستم:|
مدیونی
اگه فک کنی تو تک تکِ این جملهها حرفا
دردِ، اشکِ، خیسیِ کیبوردِ، تاری چشمِ!
نه ببین اصلا من تو این متنِ خیس عاجزانه ازت نخاستم باز برگردی!
من میدونم برمیگردی باز!
چون بلد نیستی بدونِ من!
چون میدونی هیشکی انقد تو نبودت نابود نشده!
همین!
-برایِ تو که از دور میخوانیَم:)
#Azad
@ShafiAzad
واسم عذاب بود شایدم مرگ بود
البته نه مرگِ فیزیکی:|
هر چندوقت یِ بار مرگمُ با نبودت میبینم:)
تو هیچوقت حالَمُ درک نمیکنی:)
نه نه درک میکنی!
مثه همون موقع که ی #اماسی ی گوشه افتاده و تکون نمیخوره میشم!
ی گوشه ی اتاقِ تاریک خودمُ تو خودم حبس کردم دورِ خودمُ دنیایِ بیرونم یِ دیوار کشیدم به درازی دیوار چین:)
نه که نخوام تکون بخورما نه جانم:)
دستم به زندگی که تو نیستی نمیره:)
قبلِ تو بلد بودم بدونِ تو:|
ولی با تو بلد نیستم:|
مدیونی
اگه فک کنی تو تک تکِ این جملهها حرفا
دردِ، اشکِ، خیسیِ کیبوردِ، تاری چشمِ!
نه ببین اصلا من تو این متنِ خیس عاجزانه ازت نخاستم باز برگردی!
من میدونم برمیگردی باز!
چون بلد نیستی بدونِ من!
چون میدونی هیشکی انقد تو نبودت نابود نشده!
همین!
-برایِ تو که از دور میخوانیَم:)
#Azad
@ShafiAzad
میگم
حالا که شبات بی شببخیرام
الکی مثلا بخیر میشه!
همراه اون چنتا قرصی که میخوری تا خوابت ببره بزور !
ی قرصم واسه فراموشی بخور خوبه لازمت میشه!
تو باید فراموش کنی منو تا دردِ کمتری بکشی!
من طاقت دیدنِ اینهمه درد،رو تو وجودت ندارم:(
بعدشم لطفا انقد تو خوابام نیاها!
نبینم هی دستات که عاشقشونم لایِ موهام پیچ و تاب بخورن!
خلاصه بِگَمِت که نبینم سرِ صبحی جای دستاتُ رو موهامِ!
حالا خودت به کنار!
وقتی قصدِ رفتن کردی
مردونه برو عزیز جانم !
-برایِ تو که از دور میخوانیَم:)
#Azad
@ShafiAzad
حالا که شبات بی شببخیرام
الکی مثلا بخیر میشه!
همراه اون چنتا قرصی که میخوری تا خوابت ببره بزور !
ی قرصم واسه فراموشی بخور خوبه لازمت میشه!
تو باید فراموش کنی منو تا دردِ کمتری بکشی!
من طاقت دیدنِ اینهمه درد،رو تو وجودت ندارم:(
بعدشم لطفا انقد تو خوابام نیاها!
نبینم هی دستات که عاشقشونم لایِ موهام پیچ و تاب بخورن!
خلاصه بِگَمِت که نبینم سرِ صبحی جای دستاتُ رو موهامِ!
حالا خودت به کنار!
وقتی قصدِ رفتن کردی
مردونه برو عزیز جانم !
-برایِ تو که از دور میخوانیَم:)
#Azad
@ShafiAzad
وَ أَنتَ حِلٌّ بِهَٰذَا الْبَلَـدِ
و أَشٰـارَت الـیٰ قَلبِهـا
و تـو در این شهر سکنا گرفتهای
و به قلبش اشــاره کــرد
@ShafiAzad
و أَشٰـارَت الـیٰ قَلبِهـا
و تـو در این شهر سکنا گرفتهای
و به قلبش اشــاره کــرد
@ShafiAzad
کدامتان یارمان را،برمیگردانید!؟
همان هایی که،یک روز بودند و حالا جای خالیشان،تنگ میکند راه گلوی مان را هرروز...
ما حزب جامانده گانیم...
کاری اصلا به باید و نباید هایتان نداریم...به مناظره هایتان!به کم و زیادی هایتان...
ما،اهل طرفداری و یقه پاره کردن و بادکردن رگ گردن هم نیستیم...
ما
یک قشر ضعیف از جامعه هستیم...
ندانسته،شاید هم نخواسته وارد رابطه ایی شدیم و دل بستیم...
حالا مانده ایم و خاطره هایمان...!
مانده ایم،پشت سدی بنام بلاک کردنمان!
مانده ایم،با بوی خیانت...!
مانده ایم،با قدم زدن های طولانی در خیابان ها!
مانده ایم،با مرور حرف هایی در کافه ها!
مانده ایم،با سیگارهای پشت سرهم در تراس ها!
مانده ایم،با نداری و بی شغلی و بی پولی و متاهل نشدن و هی دل بستن و فارغ شدن ها!
مانده ایم،با کوهی از نفهمی ها...!
مانده ایم ،با تشنه بودن مردم با درک کلمه شعور!
مانده ایم،با یکسان نبودن،حقوق زن و مرد!
مانده ایم با خودمان...غرور له شدمان...!
مانده ایم با تنهایی مان...!
برای ما کاری کنید...!
نگذارید،حسرت شنیدن اسممان،دیوانه مان کند!
نگذارید،بودن ادمی را به دیگری ترجیح دهیم!
نگذارید اسم ادم لعنتی زندگیمان،نام فرزندمان باشد!
نگذارید،جوانی به مرگ و خودکشی اش فکر کند
دو،سه شب!
نگذارید،ارزو هایمان،ارزو بمانند...
یارما را،بازگردانید...
ما چیزی نمیخواهیم،برای همیشگی
ریاست قلب هایمان
جز انکه
آنِ ماست...متصلِ ماست...جانِ ماست...
@shafiAzad
همان هایی که،یک روز بودند و حالا جای خالیشان،تنگ میکند راه گلوی مان را هرروز...
ما حزب جامانده گانیم...
کاری اصلا به باید و نباید هایتان نداریم...به مناظره هایتان!به کم و زیادی هایتان...
ما،اهل طرفداری و یقه پاره کردن و بادکردن رگ گردن هم نیستیم...
ما
یک قشر ضعیف از جامعه هستیم...
ندانسته،شاید هم نخواسته وارد رابطه ایی شدیم و دل بستیم...
حالا مانده ایم و خاطره هایمان...!
مانده ایم،پشت سدی بنام بلاک کردنمان!
مانده ایم،با بوی خیانت...!
مانده ایم،با قدم زدن های طولانی در خیابان ها!
مانده ایم،با مرور حرف هایی در کافه ها!
مانده ایم،با سیگارهای پشت سرهم در تراس ها!
مانده ایم،با نداری و بی شغلی و بی پولی و متاهل نشدن و هی دل بستن و فارغ شدن ها!
مانده ایم،با کوهی از نفهمی ها...!
مانده ایم ،با تشنه بودن مردم با درک کلمه شعور!
مانده ایم،با یکسان نبودن،حقوق زن و مرد!
مانده ایم با خودمان...غرور له شدمان...!
مانده ایم با تنهایی مان...!
برای ما کاری کنید...!
نگذارید،حسرت شنیدن اسممان،دیوانه مان کند!
نگذارید،بودن ادمی را به دیگری ترجیح دهیم!
نگذارید اسم ادم لعنتی زندگیمان،نام فرزندمان باشد!
نگذارید،جوانی به مرگ و خودکشی اش فکر کند
دو،سه شب!
نگذارید،ارزو هایمان،ارزو بمانند...
یارما را،بازگردانید...
ما چیزی نمیخواهیم،برای همیشگی
ریاست قلب هایمان
جز انکه
آنِ ماست...متصلِ ماست...جانِ ماست...
@shafiAzad
Behind her savage attitude is a soft-hearted girl that you will never understand.
پشت رفتار وحشیانه اش یک دختر دل رحم هست که تو اون رو هیچ وقت نفهمیدی...
@shafiAzad
پشت رفتار وحشیانه اش یک دختر دل رحم هست که تو اون رو هیچ وقت نفهمیدی...
@shafiAzad
Mongeha ~ Music-Fa.Com
Heydoo Hedayati ~ Music-Fa.Com
مو عه هرجا بروم، سر وا وگردانم
توو او چیشای خووت؛ سنبل میکاروم…
میخوام برم سر ره بشینوم
رفتن تو ره با چش ببینوم!
بیو بیو بیو…
حامد هدایتی
@ShafiAzad
توو او چیشای خووت؛ سنبل میکاروم…
میخوام برم سر ره بشینوم
رفتن تو ره با چش ببینوم!
بیو بیو بیو…
حامد هدایتی
@ShafiAzad
Trees are poems that earth writes upon the sky, we fell them down and turn them into paper, that we may record our emptiness.
درختان اشعاری هستند که زمین بر اسمان نگاشته است، ما ان ها را قطع کرده و به کاغذ تبدیل میکنیم، که شاید پوچی های فکری خودمان را بر رویش بنگاریم.
@ShafiAzad
درختان اشعاری هستند که زمین بر اسمان نگاشته است، ما ان ها را قطع کرده و به کاغذ تبدیل میکنیم، که شاید پوچی های فکری خودمان را بر رویش بنگاریم.
@ShafiAzad
تنها راه برتری یافتن بر دیگران این است که آدمی به هیچ وجه نیازی به دیگران نداشته باشد و این را نشان بدهد.
آرتور شوپنهاور
@ShafiAzad
آرتور شوپنهاور
@ShafiAzad
All good things come to those who can wait.
همه ی چیزای خوب واسه کسایی اتفاق می افتن که میتونن صبر کنن.
@ShafiAzad
همه ی چیزای خوب واسه کسایی اتفاق می افتن که میتونن صبر کنن.
@ShafiAzad
ز دو دیده خون فشانم، ز غمت شب جدایی
چه کنم؟ که هست اینها گل خیر آشنایی
همه شب نهادهام سر، چو سگان، بر آستانت
که رقیب در نیاید به بهانهٔ گدایی
مژهها و چشم یارم به نظر چنان نماید
که میان سنبلستان چرد آهوی ختایی
در گلستان چشمم ز چه رو همیشه باز است؟
به امید آنکه شاید تو به چشم من درآیی
سر برگ گل ندارم، به چه رو روم به گلشن؟
که شنیدهام ز گلها همه بوی بیوفایی
به کدام مذهب است این؟ به کدام ملت است این؟
که کشند عاشقی را، که تو عاشقم چرایی؟
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟
به قمار خانه رفتم، همه پاکباز دیدم
چو به صومعه رسیدم همه زاهد ریایی
در دیر میزدم من، که یکی ز در در آمد
که : درآ، درآ، عراقی، که تو خاص از آن مایی
عراقی
@ShafiAzad
چه کنم؟ که هست اینها گل خیر آشنایی
همه شب نهادهام سر، چو سگان، بر آستانت
که رقیب در نیاید به بهانهٔ گدایی
مژهها و چشم یارم به نظر چنان نماید
که میان سنبلستان چرد آهوی ختایی
در گلستان چشمم ز چه رو همیشه باز است؟
به امید آنکه شاید تو به چشم من درآیی
سر برگ گل ندارم، به چه رو روم به گلشن؟
که شنیدهام ز گلها همه بوی بیوفایی
به کدام مذهب است این؟ به کدام ملت است این؟
که کشند عاشقی را، که تو عاشقم چرایی؟
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟
به قمار خانه رفتم، همه پاکباز دیدم
چو به صومعه رسیدم همه زاهد ریایی
در دیر میزدم من، که یکی ز در در آمد
که : درآ، درآ، عراقی، که تو خاص از آن مایی
عراقی
@ShafiAzad
Lately, I've been sick of livin'
and nobody knows how I'm really feelin ...
بعضی وقتا از زندگی حالت بهم میخوره،
و هیچکسی نمیفهمه :)
@ShafiAzad
and nobody knows how I'm really feelin ...
بعضی وقتا از زندگی حالت بهم میخوره،
و هیچکسی نمیفهمه :)
@ShafiAzad
No one is coming to save you take full accountability of yourself.
هیچ کس قرار نیست که تورو نجات بده پس خودت جوابگوی خودت باش
@ShafiAzad
هیچ کس قرار نیست که تورو نجات بده پس خودت جوابگوی خودت باش
@ShafiAzad